تنهایی
 
ایستگاه تنهایی
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟

یادگاری یادت نره

دلم براي تنهايي ميسوزد چرا هيچکس او را دوست ندارد

مگر او چه گناهي کرده که تنها شده

جرم تنهايي چيست که هيچکس او را نميخواهد ديشب تنهايي

از اتاقم گذشت دنبالش دويدم ولي او رفته بود.

تنهاي تنها نيمه شب او را مرده کنار حوض

خانه پيدا کردم از گريه چشمانش قرمز

بود برايش گريستم آخر او از تنهايي مرده بود

 تنهايي مرد و من تنها تر شدم....



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت17:29---17 تير 1392
قربون داداشم برمممممممم حالا چلا انقدر غمگین

فداتشم موفق باشی



sajjad
ساعت23:09---16 تير 1392
سلام وبلاگ قشنگی دارین.خوشحال میشم به جمع ما در جامعه مجازي فضاي شماره يک (فیسبوک ایرانیان ) بپیوندید. http://www.cloob.no1-space.ir
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:تنهایی,جملات تنهایی]متن تنهایی, :: 21:12
saeed .R

درباره وبلاگ


به ایستگاه تنهایی من خوش آمدید امیدوارم که از وبلاگم خوشتون آمده باشه و با نظرات زیبای خودتون منو همراهی کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایستگاه تنهایی و آدرس istgahetanhaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 96813
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

چت روم فارسی


بیست تمپ
 
 
 
*** فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز